30 фактів про День Червоного Носа

У 2015 році День Червоного Носа вперше провели в Америці, зібравши 29 мільйонів доларів (23 мільйони фунтів стерлінгів).

Факти про День Червоного Носа

З 1985 року Великобританія святкує День Червоного Носа раз на 2 роки.

Якщо ви з Великобританії, то майже напевно чули про це свято.

Якщо ви з Америки або з будь-якої іншої частини світу, вам варто прочитати про це свято!

День Червоного Носа – це день збору коштів для благодійної організації Comic Relief, а також день, коли можна носити великий червоний ніс!

Для британців цей день став важливим приводом зібратися разом, повеселитися і зібрати кошти на благодійність.

Ось 30 фактів про День червоного носа, щоб ви знали, чому він існує.

У 1985 році Річард Кертіс, Джейн Тьюсон і друзі придумали використовувати комедію для збору коштів на благодійність, зокрема, щоб допомогти змінити життя в Африці та Великобританії.

На Різдво 1985 року була запущена програма "Comic Relief", яка транслювалася в прямому ефірі BBC One з табору біженців Сафава в Судані.

Ідея Дня Червоного Носа полягала в тому, щоб мати один день в році, коли всі роблять щось дурне або комічне, щоб зібрати гроші для неприбуткової організації Comic Relief.

1988 рік став роком проведення першого Дня Червоного Носа, в якому взяли участь понад 150 знаменитостей і коміків, 30 мільйонів глядачів і було зібрано 19 мільйонів доларів (15 мільйонів фунтів стерлінгів).

Тоді ж народилася концепція "Червоного носа", і це був перший рік, коли червоний ніс став логотипом і назвою дня.

Другий День Червоного Носа відбувся наступного року, у 1989 році, з Террі Воганом в якості ведучого. Цього року було зібрано понад 34 мільйони доларів (27 мільйонів фунтів стерлінгів).

Дизайн Червоного Носа 1989 року був таким самим, як і в 1988 році, але з написом "Мій ніс", щоб відрізнити його від попереднього року.

Третій День Червоного Носа був проведений лише в 1991 році, але і тоді вдалося зібрати понад 25 мільйонів фунтів стерлінгів (20 мільйонів доларів США).

Дизайн Червоного Носа 1991 року знову був заснований на першому дизайні, але цього року він мав додаткові руки та кисті, щоб зробити його більш веселим.

1993 рік ознаменувався появою хлюпаючого помідора Червоний Ніс, який став темою року, присвяченого боротьбі з бідністю. 3,307,000 хлюпаючих червоних носів було продано в цьому році.

Близько 72% населення Великобританії взяли участь у Дні Червоного Носа 1993 року.

Через 10 років після запуску, 1995 рік, 5-й День Червоного Носа, пройшов під гаслом "What a difference a day makes" ("Що змінює один день"), з метою побачити, скільки можна зібрати за один день, і в результаті було зібрано 28 мільйонів доларів (22 мільйони фунтів стерлінгів).

Червоні носи 1995 року змінювали колір, і з червоного ставали жовтими або червоними і рожевими.

День Червоного Носа 1997 року підтримав гурт The Spice Girls, який продав 700 000 копій свого синглу, щоб зібрати гроші для Comic Relief.

Емблемою Дня Червоного Носа 1997 року став пухнастий Червоний Ніс.

У 1999 році супермаркет Sainsbury’s об’єднався з організацією Comic Relief для продажу своїх Червоних Носів і зібрав дивовижну суму в 108 мільйонів доларів (84 мільйони фунтів стерлінгів).

1999 рік був 7-м Днем Червоного Носа і став рекордним за сумою, зібраною виключно завдяки пожертвам у цей день – 45 мільйонів доларів (35 мільйонів фунтів стерлінгів). Це без урахування коштів, отриманих від продажу червоних носів.

Блискучі Червоні Носики! Саме так, 1999 рік став роком блискучого Червоного Носа.

Наступний День Червоного Носа відбувся у 2001 році, перший у тисячолітті, і дизайном цьогорічного Червоного Носа став хлюпаючий Червоний Ніс з язиком, який вискакує, коли його стискаєш. Дурнувате обличчя було відповіддю на тему "Штани – бідності".

У 2003 році Червоний ніс випускався з гелем для волосся! З роками дизайн ставав дедалі цікавішим, і цього року з’явився червоний ніс з пучком рудого волосся, яке можна було укласти за допомогою власного баночки з гелем для волосся.

Через 20 років після запуску, у 2005 році відзначався 10-й День Червоного Носа, і цього разу зачіска була ще більш дивакуватою та різнокольоровою, в результаті чого було зібрано 84 мільйони доларів США (65 мільйонів фунтів стерлінгів).

Створи свій власний червоний ніс! У 2007 році був червоний губчастий ніс з наліпками, які можна було персоналізувати і зробити свій власний червоний ніс.

У 2009 році вперше на День Червоного Носа можна було вибирати ніс на свій смак. На вибір було запропоновано три дизайни, всі зі смішними обличчями. Того ж року було зібрано найбільше грошей – 105 мільйонів доларів (82,3 мільйона фунтів стерлінгів).

У 2011 році вони побили свій рекорд, зібравши на благодійність 139 мільйонів доларів (108,4 мільйона фунтів стерлінгів). Вони також вирішили зберегти три дизайни "Червоного носа" і дещо адаптувати їх.

Темою 14-го Дня Червоного Носа стали динозаври! Цього року на благодійність було зібрано 129 мільйонів доларів (100 мільйонів фунтів стерлінгів).

У 2015 році виповнилося 30 років з часу проведення першого Дня Червоного Носа, і цьогорічний, 15-й за рахунком, мав найбільший вибір червоних носів. Вони продавалися в пакетах-сюрпризах, тож, який саме ніс вам дістанеться, було справою щасливої випадковості, і це призвело до того, що люди купували кілька, щоб мати повний набір.

Вперше День червоного носа в Австралії був проведений у 1987 році в штаті Вікторія, але лише через рік він став загальнонаціональним.

День Червоного Носа вирушає до Америки! У 2015 році День Червоного Носа вперше пройшов в Америці, зібравши 29 мільйонів доларів (23 мільйони фунтів стерлінгів).

Нова Зеландія провела свій перший захід до Дня Червоного Носа у 1989 році і продовжувала проводити його до кінця 1990-х років, але потім зробила перерву і не відновлювала його до 2010 року.

З моменту свого заснування у 1985 році Comic Relief зібрав понад 1,29 мільярда доларів (1 мільярд фунтів стерлінгів).

День Червоного Носа є важливою подією для Британії, і, можливо, одного дня він стане таким же і в Америці.

Це день, коли кожен може повеселитися, подуріти і розслабитися, що не тільки розкріпачує кожну людину, але й дозволяє всім разом посміятися і зібрати кошти на добру справу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *