Чи знали ви, що легендарна аркадна гра "Space Invaders" була розроблена в 1978 році?
Я впевнений, що ми все ще пам’ятаємо Маріо, Пакмена та Лару Крофт, але якщо наша пам’ять межує з культовим талісманом, швидше за все, на думку одразу спадає Space Invaders.
Розроблений Томохіро Нісікадо (Tomohiro Nishikado) як японська аркадна гра в 1978 році, цей вертикальний шутер, що змінив правила гри, згодом був ліцензований для виробництва в США.
Ознайомтеся з цими цікавими фактами про легендарну Space Invaders!
Це була перша гра, в якій можна було зберігати і досягати високих результатів.
У 1978 році доступні мікрокомп’ютери не могли впоратися зі складними завданнями проектування та програмування гри, тому Нісікадо довелося розробити власне обладнання та інструменти, щоб Space Invaders побачили світ.
Музичний стиль Space Invaders використовував першу в своєму роді взаємодію з екранною анімацією, щоб впливати на емоції гравця.
Space Invaders була першою грою-шутером на ринку аркадних ігор, яка стала скелетом майбутніх ігор-шутерів, які ми бачимо сьогодні.
Створюючи Space Invaders, Томохіро Нісікадо (Tomohiro Nishikado) перебував під впливом Breakout, "Зоряних воєн" та "Війни світів".
Ходили чутки, що гра була настільки популярною, що спричинила дефіцит єни в Японії. Однак ці чутки були неправдивими. Дефіцит монет у той час був просто через скорочення виробництва монет у 1978 та 1979 роках.
Спочатку гра була випущена у форматі аркадної гри для коктейльних столів, а для західної версії була перероблена у формат настільної гри.
Як видно з дизайну, інопланетяни були змодельовані за зразком восьминогів, кальмарів і крабів!
Гра стала настільки популярною, що в ЗМІ почали з’являтися припущення, що аркадні ігри розкладають свідомість гравців, а також з’явився вислів (і очевидний страх) про "зап’ястя від Space Invaders" – яке виникало від занадто довгої гри в гру.
Якби не кілька відомих міжзоряних фантастичних світів, гру можна було б назвати "Plane" Invaders. Цим вона завдячує "Зоряним війнам" та Герберту Уеллсу. Нісікадо в якийсь момент довелося звернутися до старої заготовки з "Війни світів", взявши за основу дизайн своїх загарбників кальмароподібних істот, зображених у романі Герберта Уеллса.
Space Invaders відома як додаток-вбивця, тобто відеогра, яка мала величезний вплив на продажі відповідних ігрових приставок. Серед інших подібних ігор – Super Mario 64 для Nintendo 64 та Halo для Xbox.
Вже більше десяти років французький стріт-арт легенда, відомий під псевдонімом Invader, розмальовує плиткою зображення, взяті з класичних монетних ігор, у небезпечних місцях по всьому світу, від мостів у Нью-Йорку до передмість у Парижі та визначних пам’яток у Лос-Анджелесі, натхненний блоковими зірками з Space Invaders.