Різдвяна вантажівка Кока-Кола сповіщає нас про наближення свят з моменту своєї першої появи на телебаченні у 1995 році.
Яскраво-червона вантажівка Coca-Cola за ці роки стала майже такою ж культовою, як і сам Санта-Клаус, і без неї неможливо уявити Різдво.
Щойно сяючі вогні вперше з’являються на екрані, здається, що святковий сезон справді розпочався.
Вперше вантажівка з’явилася на телебаченні у 1995 році, коли більшість з того, що там було, вважалося лише спецефектами.
Ефекти були створені компанією Industrial Light and Magic – тією ж компанією, яка створила спецефекти для фільмів "Зоряні війни". Не дивно, що вантажівка виглядала так добре!
До 1998 року мільйони глядачів дивилися рекламу Coca-Cola протягом святкового сезону, а це означало, що понад 100 країн світу бачили велику червону вантажівку на своїх екранах.
Щороку вантажівка Coca-Cola відвідує понад 40 місць по всій Великобританії.
У 2015 році було дві вантажівки – одна з них стартувала з півдня, а інша – з півночі. Це було пов’язано з тим, що кампанія була дуже популярною в попередньому році, і одна вантажівка не змогла б відвідати всі міста поодинці.
Відома реклама Coca-Cola 1999 року показувала величезний автопарк червоних вантажівок, які їхали по дорозі, але під час зйомок було задіяно лише три вантажівки. Для того, щоб глядачі повірили, що вантажівок Coca-Cola сотні, були використані спеціальні ефекти.
Між 2001 та 2007 роками Coca-Cola перестала використовувати свої традиційні різдвяні кампанії та рекламу в тому вигляді, до якого всі звикли. Через суспільний резонанс вони повернули свої знамениті кампанії, що ознаменували початок святкового сезону для багатьох людей.
Червона вантажівка – це не просто красиве видовище: багато сімей та окремих людей стоять у черзі цілий день, щоб отримати банку Кока-Коли з самої вантажівки!
У телевізійній рекламі під назвою "Подорож" вантажівки Coca-Cola оживають. Поки чоловік та його онук читали різдвяну історію в затишку свого будинку, вантажівки здивували їх, оживаючи.
Зупинки туру Coca-Cola зазвичай супроводжуються різдвяною музикою, яка лунає з динаміків або від живого хору, що додає духу сезону.
Протягом 2013 року хештег #HolidaysAreComing був опублікований у Твіттері понад 57 мільйонів разів.
Того ж року близько двох мільйонів людей відвідали сайт Coca-Cola, щоб дізнатися, де зупиниться вантажівка.
У 2015 році член парламенту міста Лестер, Великобританія, вважав, що діти в цьому районі негативно постраждають від вживання солодкого напою. Незважаючи на його спроби зупинити вантажівку, більшість людей все одно хотіли, щоб вона відвідала їхнє місто.
Зазвичай вантажівка починає тур наприкінці листопада і закінчує його за два-три дні до Різдва.
У 2011 році Мілін Клас оголосила про початок туру вантажівки Coca-Cola у Великій Британії. Він розпочався в Лондоні, і модель виголосила тост зі своєю пляшкою Кока-Коли.
Знаменитий Санта-Клаус, створений Хеддоном Сундбломом для Coca-Cola, є головною особливістю червоної вантажівки, і його можна чітко побачити або п’ючим Coca-Cola, або з пляшкою напою в руках під час туру країною.
Вантажівка навіть має власний акаунт у Твіттері, і за нею можна твітити @ChristmasTruck.
Метт Сміт був першим представником громадськості, який сів за кермо знаменитої вантажівки Coca-Cola. Він хотів привернути увагу до проблеми муковісцидозу, і його пости в соціальних мережах стали вірусними за лічені години. Компанія Coca-Cola помітила його повідомлення і запросила його сісти за кермо культової червоної вантажівки.
Тепер ви знаєте все, що потрібно знати про знамениту червону вантажівку Coca-Cola Christmas Truck.
Оскільки культова вантажівка приносить нам справжній святковий настрій, ми сподіваємося, що і ця стаття теж.
Тож без зайвих слів, давайте закінчимо на цьому, просто сказавши – свята наближаються, друзі
Одна думка на тему “18 фактів про різдвяну вантажівку Coca-Cola”