Зміст статті Show
Святий Миколай жив у 4 столітті – в той час, коли їхні шати були червоно-білими.
Санта – найвідоміша фігура, коли мова заходить про святковий сезон, але чи можете ви уявити його без червоної шуби?
Насправді, його знамените червоне вбрання стало настільки звичним у світі, що ніхто навіть не замислюється над тим, звідки воно взялося.
Історія Санта Клауса
Санта-Клаус заснований на історичній постаті Святого Миколая.
Він був людиною, якій батьки залишили велику суму грошей, коли вони померли.
Замість того, щоб витратити всі гроші на власне задоволення і розваги, він використовував більшу частину з них для допомоги бідним людям.
Вони отримували від нього таємні подарунки, і за свою щедрість він був зарахований до лику святих.
Колір Санта-Клауса
Коли мова заходить про те, чому Санта насправді червоний, історики звертають увагу на одяг святих у перші століття.
Святий Миколай жив у 4 столітті – час, коли їхні шати були червоно-білими.
Вважається, що Миколай носив червоно-біле вбрання, що, можливо, є однією з причин, чому наш сучасний Дід Мороз носить ці кольори.
Чи носив Санта коли-небудь інший колір?
Починаючи з 16 століття, Дід Мороз з’явився у Великій Британії і став головним персонажем різдвяного сезону.
Як і Святий Миколай, він був персонажем, сповненим веселощів, доброзичливості та подарунків для всіх.
Однак Дід Мороз носив зелений, а не червоний одяг, що нібито символізувало прихід весни.
З роками Дід Мороз і Санта Клаус стали одним цілим, а це означає, що вони обидва носять червоне.
Томас Наст, популярний американський карикатурист, намалював зображення Санти для журналу Harper’s Weekly у 1862 році.
На початкових малюнках Санта був одягнений у вбрання кольору засмаги, але протягом наступних тридцяти років він поступово трансформувався в червоний костюм.
Санта Клаус і кока-кола
Товстий і веселий Санта Клаус, якого ми знаємо і любимо сьогодні, вперше був створений для рекламної кампанії Coca-Cola.
У 1920-х роках зображення Санти в червоній шубі з’явилися на сторінках журналів і газет.
Саме Хеддону Сундблуму приписують створення сучасного Санти.
Він отримав замовлення від Coca-Cola в 1931 році, коли Велика депресія була в самому розпалі, і компанія хотіла запропонувати щось нове.
Вони попросили Сундблома придумати Санту, який би символізував Різдво, але водночас був реалістичним і близьким для клієнтів.
Сундблом надихався віршем 1822 року "Ніч перед Різдвом" Клемента Кларка Мура.
У цьому вірші Санта описаний як веселий і пухкенький, з рожевими щоками, блискучими очима і ямочками.
Однак червона шуба, яку носить Санта, на той час вже не була чимось новим.
Сундблом не тільки мав шати Святого Миколая для копіювання, але й міг звернутися до робіт Томаса Неша, який зображував червоне пальто до кінця 19-го століття.
Сундблом припинив ілюструвати Санта Клауса в 1964 році, але Coca-Cola досі використовує нашого улюбленого різдвяного персонажа для реклами своїх популярних напоїв.