Чому Санта насправді червоний?

Святий Миколай жив у 4 столітті – в той час, коли їхні шати були червоно-білими.

Чому Санта насправді червоний?

Санта – найвідоміша фігура, коли мова заходить про святковий сезон, але чи можете ви уявити його без червоної шуби?

Насправді, його знамените червоне вбрання стало настільки звичним у світі, що ніхто навіть не замислюється над тим, звідки воно взялося.

Історія Санта Клауса

Історія Санта Клауса

Санта-Клаус заснований на історичній постаті Святого Миколая.

Він був людиною, якій батьки залишили велику суму грошей, коли вони померли.

Замість того, щоб витратити всі гроші на власне задоволення і розваги, він використовував більшу частину з них для допомоги бідним людям.

Вони отримували від нього таємні подарунки, і за свою щедрість він був зарахований до лику святих.

Колір Санта-Клауса

Колір Санта Клауса

Коли мова заходить про те, чому Санта насправді червоний, історики звертають увагу на одяг святих у перші століття.

Святий Миколай жив у 4 столітті – час, коли їхні шати були червоно-білими.

Вважається, що Миколай носив червоно-біле вбрання, що, можливо, є однією з причин, чому наш сучасний Дід Мороз носить ці кольори.

Чи носив Санта коли-небудь інший колір?

Чи носив Санта коли-небудь інший колір?

Починаючи з 16 століття, Дід Мороз з’явився у Великій Британії і став головним персонажем різдвяного сезону.

Як і Святий Миколай, він був персонажем, сповненим веселощів, доброзичливості та подарунків для всіх.

Однак Дід Мороз носив зелений, а не червоний одяг, що нібито символізувало прихід весни.

З роками Дід Мороз і Санта Клаус стали одним цілим, а це означає, що вони обидва носять червоне.

Томас Наст, популярний американський карикатурист, намалював зображення Санти для журналу Harper’s Weekly у 1862 році.

На початкових малюнках Санта був одягнений у вбрання кольору засмаги, але протягом наступних тридцяти років він поступово трансформувався в червоний костюм.

Санта Клаус і кока-кола

Санта Клаус - реклама Coca-Cola

Товстий і веселий Санта Клаус, якого ми знаємо і любимо сьогодні, вперше був створений для рекламної кампанії Coca-Cola.

У 1920-х роках зображення Санти в червоній шубі з’явилися на сторінках журналів і газет.

Саме Хеддону Сундблуму приписують створення сучасного Санти.

Він отримав замовлення від Coca-Cola в 1931 році, коли Велика депресія була в самому розпалі, і компанія хотіла запропонувати щось нове.

Вони попросили Сундблома придумати Санту, який би символізував Різдво, але водночас був реалістичним і близьким для клієнтів.

Сундблом надихався віршем 1822 року "Ніч перед Різдвом" Клемента Кларка Мура.

У цьому вірші Санта описаний як веселий і пухкенький, з рожевими щоками, блискучими очима і ямочками.

Однак червона шуба, яку носить Санта, на той час вже не була чимось новим.

Сундблом не тільки мав шати Святого Миколая для копіювання, але й міг звернутися до робіт Томаса Неша, який зображував червоне пальто до кінця 19-го століття.

Сундблом припинив ілюструвати Санта Клауса в 1964 році, але Coca-Cola досі використовує нашого улюбленого різдвяного персонажа для реклами своїх популярних напоїв.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *