Зміст статті Show
Чи знали ви, що розкішний будинок моди Louis Vuitton ніколи не виставляє свої вироби на продаж?
Якщо ви думаєте про високу моду, Louis Vuitton часто є одним з перших брендів, які спадають вам на думку.
Цей розкішний бренд існує вже кілька десятиліть, здобувши світову славу і ставши одним з найпопулярніших світових брендів у світі моди.
Але окрім того, що це ім’я відоме в усьому світі і продає предмети розкоші по всьому світу, що ще потрібно знати про Louis Vuitton?
Louis Vuitton ніколи не розпродається.
Той, хто сподівається придбати сумку зі знижкою на наступному розпродажі, може бути дуже розчарований. Louis Vuitton ніколи не влаштовує розпродажів, вважаючи за краще тримати продукцію за фіксованими цінами цілий рік.
Ви не знайдете жодного аутлет-магазину Louis Vuitton, і ви також не побачите, щоб ця компанія продавала товари оптом.
Бренд застерігає своїх клієнтів від купівлі сумок зі значними знижками в Інтернеті, які часто є підробками.
Louis Vuitton – не єдина компанія, яка дотримується такого підходу. Серед інших брендів, відомих відсутністю розпродажів зі знижками, – Apple і Chanel.
Louis Vuitton починав з продажу багажних скринь.
Louis Vuitton був заснований у 1854 році 33-річним Луї Віттоном. Першою продукцією, яку він виготовив для своєї нової паризької компанії, були валізи для багажу.
Коли Луї Віттон помер у 1892 році, бізнес перейшов до його сина (і єдиної дитини) Жоржа.
До цього моменту бренд почав виходити на міжнародний рівень, охоплюючи клієнтів за межами Парижа.
Асортимент багажників продовжував розширюватися, і до 1930-х років Louis Vuitton також виробляв менші сумки та гаманці.
Три покоління Віттонів керували цим бізнесом.
Коли Жорж Віттон помер у 1936 році, компанію успадкував його старший син Гастон. Гастон став третім поколінням Віттонів, які керували брендом.
Під керівництвом Гастона Віттона компанія почала виробляти більше невеликих сумок і багажу.
Шкіра стала основним матеріалом у виробах Louis Vuitton, якими бренд добре відомий і сьогодні.
Завдяки Louis Vuitton народилася нова форма багажного відділення.
Багажники Луї Віттона не мали традиційної форми та стилю.
Він був першим дизайнером, який створив валізи з квадратними кутами замість заокруглених. Цей новий дизайн дозволив легше складати валізи.
Завдяки більш ефективним варіантам зберігання клієнти могли брати свої валізи LV в потяги та океанські лайнери – способи транспортування, які були дуже новими наприкінці 19-го століття.
Знаменита монограма LV з’явилася вже після смерті Луї Віттона.
Вы можете предположить, что Луи Виттон сам создал знаменитую монограмму LV, но на самом деле она появилась уже после его смерти.
Его сын Жорж Вюиттон создал наложенные друг на друга буквы "L" и "V" в 1896 г., через четыре года после смерти Луи.
Простой цветочный дизайн стал данью уважения Луи Виттону и превратился в один из самых узнаваемых модных брендов в мире.
Новый бренд также помог бороться с контрафактной продукцией и облегчил Жоржу задачу по выводу бизнеса на международный уровень.
Жорж Вюиттон публично бросил вызов Гарри Гудини, чтобы спастись от нового замка.
Перед смертью Луи Вюиттон вместе со своим сыном Жоржем разработал новую революционную систему замков для обеспечения безопасности багажа своих клиентов.
Воры часто присматривались к дорогим чемоданам состоятельных людей. Новая система позволяла повысить безопасность клиентов и усложнить задачу воров.
Когда несколько лет спустя Жорж запатентовал эту систему, он публично бросил вызов иллюзионисту и артисту эстрады Гарри Гудини, который должен был вырваться из багажного сундука.
Хотя Гудини не принял вызов, это послужило уверенной рекламой нового средства защиты.
Во время Второй мировой войны компания была связана с нацистским режимом.
Після вторгнення нацистів до Франції у 1940 році багато будинків моди отримали наказ закритись, якщо вони не співпрацювали з режимом.
Під керівництвом Гастона Віттона, Louis Vuitton не закрився і продовжував співпрацювати з нацистським урядом.
Генрі Віттон, син Гастона і правнук Луї Віттона, отримав нагороди за підтримку і лояльність до нацистського режиму.
Сумки Louis Vuitton майже непереможні.
Одна з причин, чому ці розкішні сумки такі дорогі, полягає в тому, що вони неймовірно довговічні та міцні.
Матеріали Louis Vuitton витримують практично будь-які умови, включаючи сильну воду і навіть вогонь.
У процесі виробництва сумки неодноразово падають, щоб перевірити їхню міцність. Блискавки відкривають і закривають близько 5 000 разів.
Однак, незважаючи на їхню міцність і вогнестійкість, сумки в кінці сезону спалюють, а не продають зі знижкою.
Це допомагає підтримувати високу якість та ексклюзивність бренду Louis Vuitton.
Емма Стоун та Леа Сейду є одними з найвідоміших облич LV.
Все, що пов’язане з Louis Vuitton, вважається ексклюзивним, включно з можливістю позувати для компанії.
Висококласні бренди потребують відомих моделей, тому не дивно, що серед відомих облич Louis Vuitton – Емма Стоун, Леа Сейду та Алісія Вікандер.
Окрім акторок, Луї Віттон працює з багатьма відомими моделями, серед яких Лорен Кейс та Крістен Коффі.
Луї Віттон працював для дружини Наполеона, Жозефіни.
Вам може бути цікаво, як Луї Віттону вдалося створити таку багату і висококласну клієнтуру для свого бізнесу.
Йому пощастило в 1852 році, коли його попросили працювати для Жозефіни, дружини Наполеона, імператора Франції.
Луї Віттон був скриньковим майстром Жозефіни, і цей досвід дозволив його творінням потрапити до королівських і заможних осіб з усього світу.
Модель Speedy прославила Одрі Хепберн.
У 1960-х роках актриса і модель Одрі Хепберн звернулася до Луї Віттона з проханням виготовити для неї міні Speedy.
Дизайн "Speedy" був створений в 1930 році і спочатку призначався як дорожня сумка.
Але любов Одрі Гепберн до своєї нової сумки зробила її ще більш популярною, ніж будь-коли; сьогодні вона доступна в різних розмірах.
Louis Vuitton має десятиліття історії і пройшов довгий шлях від свого скромного початку.
Зараз, працюючи в десятках країн, LV є одним з найпопулярніших брендів – не тільки в індустрії моди, але і в усьому світі!